sobota 23. júna 2012

Oznam

Takže tento alebo budúci týždeň by som mala ísť na brigádu(kt. bude trvať 10 dní a nebude tam net a ani nebudem mať naň prístup).Neviem ako to stihnem ale chcela by som nejaké časti predpísať a potom to nastaviť, aby vám to pridávalo samo.Dúfam, že sa mi to podarí:) Ešte sama neviem kedy presne idem, dajú nám to vedieť 4 dni pred odchodom ale informujem vás:) Budem sa snažiť napísať čo najviac častí:) Tak na mňa nezabudnite :)                                           Bajuš :)

2 komentáre:

  1. oojj :/ .. ja len dúfam, že sa to podarí .. lebo ja tak dlho nevydržím :( .. a inak jakú máš brigádu ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dnes asi nič nepridám pretože chcem niečo predpísať a to by som potom nestíhala :) ale posnažim sa aby to vyšlo na celý čas čo budem preč...idem na kukuricu (oberať):D

      Odstrániť