štvrtok 18. októbra 2012

Oznam

Babenky, na víkend odchádzam preč aôe časti som nachytala, takže sa nemusíte báť, že nebudete mať čo čítať.Prajem krásny víkend, užite si ho :D Bajuš :)

3 komentáre:

  1. prajem pekný víkend :D :) uži si to :) teším sa na časti ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj .. chcela by som že či by si si nechcela prečítať moju poviedku na stránke dano-direction-pribehy.estranky.sk ... poviedka sa volá My beautiful life a je s Harrym a Darcy .. ešte len začínam tak by som chcela vedieť či je to dobré ... prosím prečítaj si to ak chceš .. ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som si to a je to perfektné :D super nápad :) naozaj máš talent... teším sa na ďalšiu časť.Som rada, že si mi poslala link na tvoju stránku.Strašne rada som čítavala poviedky, ale teraz nejak nemôžem nič nájsť, čo by ma zaujalo, ale tvoja ma zaujala, takže sa stávam vernou čitateľkou :D

      Odstrániť