streda 14. novembra 2012

Pri západe slnka 11

 konečne je to za mnou :) som rada, že ste vydržali, dúfam, že sa bude páčiť :) Bajuš :)



,,Zavolajte nieto doktora.´´skríkla, slzy jej stekali po zaprášenej tvári.-Harry mrzí ma to, ako som sa k tebe správala.Som sprostá hus.Keby som nebola odišla...odpusť, prosím odpusť.Neodchádzaj.Neviem ako to robíš, ale prirastol si mi k srdcu.Mám ťa rada a ani si sa o to nepokúšal.Tak sa vzchop chlape.Bojuj.-vírilo sa jej hlavou.-Bože, Bože.V živote si mi nepomohol, nechal si ma brotiť sa tým bahnom, ktoré si pre mňa život pripravil.Neverím v teba a nečakm ani, že mi pomôžeš.Ale Harry v teba verí.jeho nemôžeš nechať len tak.Nemôžeš sa na neho vykašľať.Ak naozaj existuješ, zachráň ho.Dám ti čokoľvek, len ho prosím zachráň.-slzy jej tiekli prúdom.Počula škrípanie bŕzd.Pozrela sa a videla ako tesne pri ohrade zastavilo veľké, zelené, terenné auto.Z auta vyskočil muž.Bol to Grek.Miestny doktor.Za ním bežal už aj Mark.Bol bledý v tvári a po čele mu stekal studený pot.Vidieť svojho synovca v takomto stave na zemi.Chcel odvolať všetko ako sa k nemu za posledné dni správal.Ale to nemohol.Grek si začal prezerať Harryho, zisťovať, čo sa mu stalo.Keď mu Karin opísala celú situáciu, Grek sa zhrozene pozrel na koňa a potom na Harryho.Vedel, že Harry bude mať veľké šťastie, ak ôbec prežije.Mohol mať rozbitú lepku, zlomené stavce, vnútorné krvácanie....Vysielačkou privolal záchranku, ktorá dorazila hneď.Opatrne naložila Harryho na nosítka a pripojila na neho mnoho hadičiek.Karin len stála ďalej a sledovala ten cirkus.V hlave jej hučalo.Pozrela sa za seba.Videla ako chalani odvádzajú toho koňa preč...vedela prečo, vedela, že osud má už spočítaný.Mrzelo ju to.Videla v ňom dobro, ale vedela, že keby aj išla za Markom, aby ho neutratil, nepochodila by.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára