sobota 6. júla 2013

Pri západe slnka 48- The End


Deň za dňom sa striedal a tak isto aj chalani striedali mestá a štáty. To čo sa dialo okolo nich bolo šialené. Zažili toho už dosť, ale to čo sa dialo na tomto turné..... Tak napríklad: práve mali koncert v Berlíne, už sa vracali na hotel, keď zrazu Naill vybehol zo svojej izby s vreskom bez trička a s nohavicami na členkoch. To prosím ho v izbe čakali tri fanúšičky úplne nahé na posteli. Ako sám povedal, to mu vôbec nevadilo, ale keď sa na neho vrhli a začali z neho strhávať tričko a nohavice.  ,,Veď oni ma chceli znásilniť, toto už nie je sranda!´´ hovoril trasiacim hlasom, keď  sa všetci váľali od smiechu na zemi. Harry dostal zasa v priebehu koncertu topánkou, ktorú niekto hodil, priamo do rozkroku. Zayna zas fanúšičky stiahli do davu, keď im podával ruku a na pódium sa vrátil bez náušnice a s nadtrhnutým uchom. Napriek tomu všetkému boli chalani šťastní. Toľko zážitkov im nikto nezoberie.
Blížili sa vianoce a to znamenalo, že im už ostávajú len tri koncerty a vracajú sa domov na sviatky. Harry sa neskutočne, po dlhej dobe bude zasa doma. Luxusné apartmány, kde je všetko na čo si človek zmyslí je fajn ale doma je doma. tešil sa aj preto, že Gemma si mala domov priviesť na sviatky priateľa. Tak bol na neho zvedavý, predsa jej ho musí najprv schváliť. No asi tým najväčším dôvodom bolo to, že na sviatky bude rodina opäť po rokoch spolu. Mark totiž prijal pozvanie a príde na sviatky. Harry nevedel, či príde sám alebo s Karin a Lukom. O Karin od svojho odchodu moc nepočul. Len to, čo mu Mark alebo Luk v telefonátoch náhodou spomenuli. Vraj ďalej študuje a s Wildym chce ísť na súťaž. Podľa Marka a Luka je jej výhra dosť pravdepodobná, pretože Wildy je divoký a rýchly kôň. Má silu za troch a s Karin sú ako jedno telo a jedna duša. A v tomto sa k nim Harry prikláňal. No nebol si istý, či chcel aby Karin prišla na sviatky. Áno, chcel ju vidieť ale bál sa, že staré rany by sa znova otvorili a bolesť, ktorú sa mu konečne podarilo ukojiť by opäť prepukla. A on už nechcel trpieť, už nie. Louis mu radil aby klin klinom vybíjal, čiže aby si našiel nejaké iné dievča/ dievčatá. Aby žil tak, ako predtým .Ale Harry to už nechcel. Už nie. Mať každú noc iné dievča? Nie, po tom čo prežil s Karin už nie.
...............................................................................................................................................................

Koncert sa skončil a Harry ostal v hale sám. Chalani odišli skôr, ale jemu sa nechcelo. Hodil si sprchu, pomaly si pobalil veci a vošiel do haly. Tam ostali len ľudia, ktorí upratovali ten neporiadok, čo tam ostal. Bolo to neuveriteľné, že pred necelými dvomi hodinami tu bola masa kričiacich ľudí a teraz je tu prázdno. Z nohy si striasol tangá, ktoré sa mu tam zachytili a vykročil smerom k východu. Po ceste sa pozdravil s ostatnými, ktorých čakala ešte dlhá fuška, kým to všetko vyčistia. Vonku rozdal ešte pár fanúšičiek, ktoré stále čakali a nasadol do pripraveného auta. Šofér ho doviezol rovno pred hotel. Nastúpil do výťahu, oprel sa o stenu a zavrel oči. Ticho. Konečne! Jediné, čo teraz chcel bola postel. Výťah cinkol a dvere sa otvorili. Harry vystúpil a zamieril rovno ku svojím dverám. Kartou si otvoril dvere a vošiel dnu. Nezasvecoval. A načo, posteľ nájsť vedel. Po ceste odhodil tašku a začal si vyzliekať tričko. Už si rozopinal opasok, keď sa v polke pohybu zastavil. Stál pri posteli a oproti nej bolo obrovské okno, cez ktoré sa díval na nočné mesto. Pomaly sa otočil ku oknu. Pred ním stála nejaká osoba. Bola mu otočená chrbtom. Harry si hneď spomenul na Nialla a bláznivé nemecké fanúšičky a tak do ruky chytil vázu, ktoré bola na stolíku. Postava sa začala pomaly otáčať a ostala sa na naho v tichosti pozeral. Harry si ju premeraval od hlavy až po päty ale v tej tme nevidel vôbec tvár. Dych sa mu zrýchlil, vôbec nevedel čo od tej osoby očakávať. Čo ak sa za ním teraz rozbehne s nožom? Zrazu mu srdce vynechalo úder. Tá vôňa. Tú predsa pozná. Žeby... Opäť zaostril. Dlhšie vlasy, ruky, pás, nohy, postoj a spôsob držania tela...... ,,Veď to je ...ONA!!!!´´  ozval sa mu hlas vo vnútri. Váza mu vypadla z ruky. ,,Odpusť mi to, prosím. Bola som zmätená, nevedela som čo chcem. Žiadala som od teba nemožné a pritom ty si mi dal už všetko čo som chcela. Vziať si hudbu, kapelu a spev....nemala som právo. Hanbím sa, že som bola taká sebecká a myslela len na seba. Pre mňa je všetkým ranč a kone, pre teba zasa kapela a hudba. Musela som si to všetko urovnať. Chcela som za tebou ísť, ale hanbila som sa. Harry odpusť mi to prosím. Milujem ťa a neviem si bez teba predstaviť žiť. Ten čas, čo som bola sama boli pre mňa muka....´´ Karin po tvári stekali potoky sĺz. Harry k nej hneď pribehol a bozkom jú umlčal. Najprv si myslel, že je to len sen, ale keď na tvári ucítil jej slzy a potom ruky vedel, že to sen rozhodne nieje. Zovrel ju vo svojom náručí a nehodlal pustiť. Už nikdy. ,,Harry prepá...´´ ,,Pššt,už nijaké slová. Milujem ťa.´´ usmial sa na ňu.  Nijaké slová netrebalo. Ľudia, ktorí k sebe patria si nájdu cestu k sebe vždy.      
                         
                                                            THE END 

1 komentár:

  1. fúú, mám v pamäti ako si dokončovala "Make me smile" a ja som nechcela, aby to skončilo :DD a tak isto nechcem, aby skončilo aj toto, no už to skončilo a bolo to nádhené :)) teším sa na niečo nové, dúfam, že budeš pokračovať ďalej v písaní, lebo ti to ide skvelo :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť