pondelok 29. júla 2013

Make me smile II. -1

Po dlhom čase ticha pridávam pokračovanie Make me smile :D ešte vôbec neviem koľko to bude mať častí ale dúfam, že sa vám bude páčiť :) Pekné prázdniny :) .....Bajuš :)


Od kedy som odišla z Londýna zmenilo sa toho veľa. Začala by som asi od začiatku.
Hneď ako sme sa s Peťom vrátili Jeho zdravotný stav sa veľmi zhoršil. Lekári to pripisovali letu. Zrejme to náhle stúpanie a potom klesanie všetko urýchlili. Bolo zjavné, že z nemocnice sa tento krát už nevráti. Bola som tam s ním každý deň od rána až do rána. Až jedného rána ma zo spánku prebralo pískanie prístrojov, na ktoré bol pripojený. Nevedela som čo robiť. Jediné na čo som sa zmohla bolo kričať a plakať. No on sa mi už nevrátil. Sedela som na nemocničnej chodbe a zrazu som cítila vo svojom vnútri obrovské prázdno. Akoby už nebol dôvod na nič. Hoci som Louisa milovala, Peťa som milovala tiež. Bol súčasťou môjho života. A zrazu? Zrazu sa z neho vyparil a ja som nemala dôvod prečo vstávať. Louisa som nechala v Londýne a tu pre mňa už nebolo nič. Celé dni som nič nejedla a ja to málo, čo som zjedla som hneď vyvracala. Márne ma rodička presviedčali, prosili. Až o zašlo tak ďaleko, že som jedného dňa skolabovala. A v nemocnici ma nečakalo o nič väčšie prekvapenie. Doktor hneď na druhý deň za mnou prišiel so správou, že som tehotná. Vtedy vo mne aj to najmenšie svetielko zhaslo. Milujem deti, ale byť tehotná v takom mladom veku? Byť slobodnou mamičkou? Chcela som predsa študovať! Čo bude teraz? Kto mi pomôže? Myšlienky mi vírili hlavou. A skrsla mi aj tá myšlienka, že by som išla na potrat. Ale tú som rýchlo zahnala. Bezpochyby to bolo Louisove dieťa. A ono bude možno moja jediná spomienka na neho. Rozhodla som sa spraviť za svojím životom hrubú čiaru a začať odznova. Hneď ako ma pustili domov som sa prihlasila na vysokú a potom spravila to, čo teraz už aj čiastočne ľutujem. Ukončila som všeky kontakty či už s dievčatami, alebo s Niallom, ktorý ma ako jediný z chalanov stále kontaktoval a posielal mi maily aj s fotkami. Nemohla som predsa dopustiť, že by sa mi raz pred dverami objavil a videl by ma buď s bruchom alebo s dieťaťom v  náručí. Nútil by ma, aby som to povedala Louisovi, ale ja som nechcela. Možno ešte keď som bola v treťom mesiaci by som mala odvahu mu to povedať, ale potom prišla správa....ktorá ma presvedčila o tom, že nechcem aby sa o tom niekedy dozvedel. Na internete som sledovala anglické magazíny. Chcela som byť v obraze, čo teraz chalani robia.Keď už som sa rozhodla so všetkým skoncovať. No a vtedy sa tam objavil jeden článok. Louis s Eleanor. Robili presne to, čo som vtedy radila Louisovi ak chce zachrániť ich vzťah. Boli spolu na lyžovačke, na romantickom víkende v Paríži. Dokonca sa špekulovalo o zásnubách. Táto správa mi roztrhla srdce úplne.

                          


3 komentáre:

  1. dokonalosť :) dalšiu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne :) To bolo všetko, čo som chcela, nádherné pokračovanie niečoho tak úžasného ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ci pána, som netušila, že chceš spraviť pokračovanie :DDDD ale som rada a strašne sa teším pretože túto story úplne zbožňujem :33 takže sa teším na pokračovanie :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť