piatok 13. septembra 2013

Make me smile II. -7


,,Aaaa.´´ strhla som sa pozrela na bordovú ruku. Rýchlo dom dobehla ku umývadlu a pustila si na to ľadovú vodu. Ešteže to bolo len trochu vody. El sa hneď strhla pribehla ku mne. ,,Si v poriadku?´´ pozrela sa mi na ruku. ,,Musíš si na to dať niečo ľadové. Máš mrazenú zeleninu? Bez slova som prikývla a ukázala na mrazničku. El ju otvorila a vybrala z druhého šuplíka zeleninu a dala ju do utierky a tú priložila na ruku. Neveriacky som sa na ňu dívala. Nečakala by som, že práve ona by mi pomáhala. Veď jej chalan  ju podviedol so mnou.... tak prečo? Možno o tom nevie. ,,Sadni si.´´ povedala a sama doniesla poháre na stôl. Pootočila sa a zadívala na Samka. Nemala som z toho dobrý pocit. Neviem, či je čas na to aby som jej povedala pravdu. Ale veď sama na ňu prišla tak prečo to zatajovať, aspoň zo seba zložím to bremeno. Nech to dopadne akokoľvek. Možno ma tu zabije od hnevu, možno mi spraví zo života peklo, neviem. Ale už to nebudem v sebe dusiť. ,,Vieš El, nevedela som o tom, keď som odchádzala z Londýna. Ale, asi by som sa zachovala tak isto. Nechcela som vám ničiť šťastie.´´ ,,Ale prosím ťa. Veď by si nám ho vôbec nezničila. Prečo si to nepovedala? Všetci by ti pomohli. Mali by pre to pochopenie. Nik by ťa predsa pre to neodsudzoval. Je od teba krásne, že napriek tomu všetkému si si ho nechala a zvládala to. Pomohli by sme ti, všetci. Aj ja. Viem, že sme mali medzi sebou nejaké nezhody ale na to ani nezáleží. Mám ťa rada napriek tomu čo sa stalo.´´ ,,Viem, prepáč, mala som vám to povedať. Nemala som to zatajovať. Ale keď som na to prišla bola som už tu a dostala som strach ako by to dopadlo, keď by ste sa to dozvedeli. Bála som sa, že by som vám pokazila život. Chalani majú svoj sen a za tým si idú, ale ja a Samko sme v ich pláne neboli. Preto som sa rozhodla to zatajiť.´´ ,,Bet. Zlato. Po tvojom odchode sa všetko dalo to takých koľají v akých to malo byť. Už od začiatku. Lenže my sme to cez našu zaslepenosť nevideli a potom sa trápili. Mala si nám to povedať, pomohli by sme ti. Vrátila by si si do Londýna a bývala u Tomlisonovcoch, kým by sme ti niečo krásne nenašli. Boli vy radi. Všetci.´´ Srdce sa  mi po jej slovách zachvelo. Takže oni sa s Louisom po mojom odchode rozišli? A ostali priateľmi? A ona sa na mňa za to nehnevá? Asi to už brala tak, že ich vzťah aj tak už nemá existenciu. Och. Chcelo sa mi z toho všetkého plakať. Takže Louis. Ja a Samko. Mohli by sme byť spolu. Prvá slza si našla cestu. ,,Nepláč.´´ s úsmevom mi ju zotrela. ,,Aj tak nechápem ako ťa mohol opustiť. Ako ťa mohol len tak jednoducho nechať ísť. A ešte keď ste spolu prežili tak krásne chvíle a ty si čakala jeho dieťa. Je to riadny pako, keď ťa na to všetko nechal sám. ´´ Rozčúlila sa a utešújúco ma pohladila po ruke. Nikdy by som si nemyslela, že práve ona bude mať pre to také obrovské pochopenie. Asi to nikdy nepochopím. Ale, jednoducho je to jeden úžastný človek, ktorý má obrovské srdce plné lásky a pochopenia. Stala sa mojím vzorom. ,,Nevedel o tom. A potom som sa mu to bála povedať, pretože som sa bála tvojej reakcie. Nechcela som to medzi vami pokaziť.´´

10 komentárov:

  1. Čakala som každého ale el nie ;) no dúfam,že sa tri už dá do obehu a ona sa konečne stretne s louisom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akože vážne?? El?? si s nami čul pekne vybabrala :DDDDD je to skvelé, El tam je strašne zlatá, dúfam, že s ňou teraz pôjde na taký menší výlet do Anglicka :DDD pozrieť Louisa a chalanov aj so Samkom :)) si skvelá, milujem ťa <33 :DDD teším sa na ďalšiu časť, dúfam, že bude čo najskôr :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kedy bude dalsia cast, ja uz chcem aby sa stretla bet so samkom s louim. A dalsiu cim najskôr :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som naozaj čakala, že to bude Loui :)
    Ale toto je ešte lepšie, ako som čakala!

    Máš neskutočný talent, chcela by som byť ako ty :)

    Anyway, napriek tomu že mám ceý deň občas totálne preplnený, nikdy nezabudnem večer skuknúť tvoj blog, a potešiť sa, ak je tam niečo nové :)
    Kedy bude nová časť? Strašne sa na ňu teším :)))

    Ďakovať
    ur biggest fan


    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som čakala že to bude niekto z chalanov :D a to bola El <3 je to TOP! :) Daj ďalšiu :3333

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Babušky.....tak toto som teda nečakala...nebudem klamať ak poviem, že pri čítaní týchto komentárov som nemala ďaleko od plaču :) ... som strašne rada, že sa vám páči a ďakujem za všetko :) ...... časť sa budem snažiť pridávať každý druhý deň pretože toho mám v škole hodne a každý deň by som to nezvládala :) ...ďakujem vám za všetko :* :* :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj každý tretí, my sa nenahneváme, ja teda určite nie :)) škola je predsa prednejšia :DDDD *K*

      Odstrániť
  7. Som rada aspon bude co citat a uz chcem dalsiu no co som proste zvedava :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wauuu... super časť... :D ale nejde mi do hlavy, že to teraz bola el, ked asi v 5. alebo 6. casti si pisala, ze samko zakrical, že je tu nejaky ujo??? myslim, že to bolo tak.... :D či to mam popletene? :D btw aj tak je to uzasne xx :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wauuu... super časť... :D ale nejde mi do hlavy, že to teraz bola el, ked asi v 5. alebo 6. casti si pisala, ze samko zakrical, že je tu nejaky ujo??? myslim, že to bolo tak.... :D či to mam popletene? :D btw aj tak je to uzasne xx :))))

    OdpovedaťOdstrániť