pondelok 3. septembra 2012

Make me smile 60


,,To je super nápad...mama nie je doma, čo kedy sme skočili ku nám na opekačku?´´navrhla Lottie.Len som sa na ňu začudovane pozrela.Toto navrhla ona ?Potom som sa otočila ku Louisovi, ako zareaguje ale ten bol úplne mimo, vôbec nepočúval.,,Louis! Tak čo ty na to?´´drgol do neho Liam,,No fajn, super...A o čom hovoríte ?´´,,6e ideme k vám opekať.´´,,Pre mňa za mňa.´´mykol plecami a zasa sa zahľadel kamsi do diaľky.Ubíja ma,keď je takýto.,,Tak dvíhame kotvy.´´zavelil Harry a všetci sme ho nasledovali.Celou cestou som sa držala za ruky s Peťom.Všetci sa rozprávali, len Louis išiel za nami.Ruky vo vreckách, kapucňa na hlave, hlava zvesená dolu.Dokonca aj fanúšikou,ktorí sa pri nás zastavovali od ignoroval.A to on je ten typ, čo sa usmeje, odfotí, podpíše vždy.Prišli sme ku Tomlisonovcom, chalani išli von prichystať posedenie a oheň.Ja, Lottie a Fizzy sme sa zatvorili v kuchyni a pripravili veci na opekanie.Neskôr nám prišiel pomôcť Niall a pomohol nám potom všetko vyniesť von.Začali sme opekať.Chytil sa toho Zayn a išlo mu to.Niall doniesol gitaru a spríjemňoval nám pobyt tam.za chvíľu došla aj El a Daniell.Perrie vraj dojde neskôr, pretože majú ešte skúšku.El sa nahla ku Louisovi, že mu dá pusu ale on sa odsunul, postavil a prešiel ku Liamovi na druhú stranu.Cítim sa strašne, že sa takto chová k El len kvôli mne.Nakoniec vkročil na trávnik aj niekto koho by som tu nečakala.Bola to Lisa.Skôr ako Niall som sa postavila ja a rozbehla sa k nej.,,Lisa, čo tu robíš? Nečakala som ťa.Och, tak strašne si mi chýbala.´´Hovorila som pri tom ako som ju objímala.,,,,No prišla som si pozrieť zlatko.´´zasmiala sa.,,Uhhh, ako nechcem byť zlý, ale prišla za mnou alebo za tebou.´´odkašľal si za mnou Niall.vedela som,že to myslí zo srandy. Odstúpila som od nej a nechala ich, nech si užijú jeden druhého.,,El? Dan? Perrie? POmôžete mi s vecami? ´´Zdvihli sa a išli mi pomôcť.Je nás tu viec, tak treba aj viac jedla.Za chvíľu za nami prišla aj Loisa celá rozžiarená.

 LOUIS
,,Už sa teším na zajtra, dúfam, že nám výjde počasie.´´povedal Harry.,,Hej, hlásali, že by malo byť konečne pekne.´´Opovedal mu Liam.,,Ide s nami aj on?´´zapojil som sa po dlhej chvíli do debaty aj ja.,,Ty ho moc nemusíš.´´začal sa smiať Niall.Ešteže odišiel dnu, konečne sa na neho nemusím pozerať.Nech sa mi ešte aj do postele nevryje.,,No a?!Náš s tým problém?´vyskočil som na neho.,,Dokedy to budeš v sebe ešte držať ?´´spýtala Lottie.,,Čo?´´,,Myslíš, že to nevidíme?´´Pridal sa Harry.,,Záleží ti na nej, páči sa ti.Žiarliš na každého, kto sa k nej priblíži.Keď mešká si schopný zavolať aj FBI, len aby zistili kde toľko je.Dívaš sa na ňu takým pohľadom, aký som u teba ešte nevidel.A ne viem čo sa medzi vami stalo vtedy v tú noc, ale zasiahlo vás to.A potom ako ste sa k sebe správali.Ako zamilovaný párik.´´povedal´Zayn.Úplne mi tým vyrazil dych.To je na mne až tak vidieť?Dal som si tvár do rúk.Maju pravdu.Ale čo mám robiť? Nechcem El ublížiť, ale nechcem ani Betku stratiť.,,Dokedy chceš čakať? Kým ti odíde?´´Začal Niall.,,Nenechaj si ju ujsť.´´chytila ma za ruku Fizzy a usmiala sa.Má pravdu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára