pondelok 24. septembra 2012

Make me smile 67


Na ďalší deň sme sa spolu vybrali( to už tu boli aj chalani) a behali sme po meste sem a tak.Skôr sme blúdili po tých malých a zabudnutých uličkách, bláznili a snažili sa užiť si to naplno.neviem si predstaviť, že zajtra o takomto čase budem už doma.nechcem, ja nechcem.Chcem ostať tu.teraz sedíme na záhrade a máme rozlúčkovú party.Sme tu všetci.Lucy ,Lisa, Eleanor ,Danielle,Perrie, Fizzy a Lottie v sprievode chalanov( to je vlastne prvý krát, čo s nimi prišli takto na verejnosť, pred všetkých) Daisy a Phoebe.Opekáme, grilujeme, hrá nám hudba a my bláznime.Tancujeme, spievame(podaktorí aj falošne- medi nich sa hlásim aj ja), chalani odniekiaľ vyhrabali bublinové pištolky, s ktorými sa naháňame.,,Tak a nasadať panstvo.´´ozval sa zrazu Harry a my sme nechápali o čom to točí.,,No, ste tu posledný deň, tak to musíme využiť.Pôvodne sme s vami chceli ísť na bungee jumping, ale to si necháme nabudúce.´´,,A kam teda ideme?´´spýtala som sa.Keď som pomyslela, že by som mala ísť teraz na bungee jumping, po tom čo som sa tak natrieskala, no neviem neviem, ako by to dopadlo.,,No najprv na motokárovú dráhu a potom na paintball.´´,,Paintball?´´skríkla som a začala skákať do vzduchu ako malá.,,Milujem ho.´´vysvetlila som všetkým po tom, čo sa na mňa pozerali ako na debila.Lucy sa mi začala ospravedlňovať, aby som sa na ňu nehnevala, že nás opustí, ale musí ísť do práce.Ďakovala mi za všetko, čo som pre ňu spravila.Ale veď toho nebolo, to skôr ja by som mala ďakovať jej.Vďaka nej som našla skvelých ľudí a zažila neopakovateľné zážitky.Chápe, že musí pracovať, ak chce zabezpečiť rodinu a teraz to nemá ľahké.Ale povedala,že ráno ma určite pôjde vystrojiť. Daisy a Phoebe so sklamaním ostali doma, bolo mi ich ľúto, keď oni tam ostali stáť a my sme sa išli preč zabávať.Ale aj tak by stáli na kraji a len sa na nás dívali.Nie je to nič bezpečné pre ne.Ale sľúbila som im, že keď sa vrátim vezmem ich na to.Motokáry?Najprv som sa skoro zabila.Neviem ako ja spravím vodičák.Ale teória? V pohode.Prax? Hrôza.Každých 5 metrov som buď nabúrala, alebo niekto do mňa alebo mi to skapalo.Všetci sa dobre zabávali.Ale ku koncu.Hhhh to ste mali vidieť ako mi to išlo.Dokonca som aj Liama predbehla.Ale pochybujem o tom, že právom, určite ma nechal vyhrať schválne.Ale mne to nevadí.Obehla som ho:D Zato v Paintbolli som im to natrela.A najradšej som triafala do zadnice.Ha.Všetko som im vrátila aj s úrokmi.Lepšie strávený rozlúčkový večer som si ani priať nemohla.Dokonca aj Peťo sa výborne zabával.No čo viac by som si mohla priať.Cestou späť sme zakotvili ešte v jednom klube.Nezdržali sme sa tam dlho vzhľadom na to, že už vtedy, keď sme tam došli bolo nejak 11 hodín.Asi nejaké 3 hodinky sme tam kempili, ale myslím že stačilo.Tancovali sme všetci .No musím povedať, že Niallove a Harryho tanečné kreácie nevedela napodobniť ani El.A to je už čo povedať.Právoplatne sme ich korunovali za tanečných levov večera.Tancovala som v blízkosti Louisa, keď zrazu hudba spomalila.Hneď si ma otočil k sebe a začal so mnou tancovať.Pozrela som sa na Peťa ako reaguje, ale nejak ho to nezaujalo.Louis mi celý tanec štebotal do ucha.Cítila som sa akoby som sa vznášala ako vo filme Peter Pan.Po tom ako sme dorazili ku Tomlisonovnom všetci zakotvili rovno v posteliach, ani sa im nečudujem po takom večeri.Aj Peťo sa odobral k spánku.Ja som vyšla von a sadla si na hojdačku.Myslím, že za ten čas čo som tu som si už aj na to večne chladné počasie zvykla.Nadýchla som sa typického Londýnskeho vzduchu a nechála sa unášať spomienkami.Pocítila som, ako sa hojdačka vedľa mňa prehla.

6 komentárov:

  1. bude aj nejaka nova poviedka :) aj tato je dobra a le uz je prilis dlha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už končím neboj sa :D hej určite bude, mám niečo rozpísané, len sa neviem rozhodnúť koho tam obsadiť:) ale mám pre vás jeden návrh :D

      Odstrániť
    2. čím dlhšia, tým lepšia :)) a Baja, sem s tým návrhom :DD *K*

      Odstrániť
  2. úžasná časť . Prosím ťa vás mohla poprosiť čekli by ste môj blog ? práve teraz som začala písat poviedku :) Bola by som rada keby ste stránku navštívili a zanechali nejaký komentár .DAKUJEM :) http://somethingendssomethingbegins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ho navštívim, viem aké to je,keď rozbiehaš blog, aj ja som mala ťažké začiatky a bola som rada každému, kto si všimol môj blog......rada pomôžem :D

      Odstrániť
  3. OMG .. snáď nechceš ukončiť túto SKVELÚ story tým, že Betka odíde? to nemôžeš! :DD *K*

    OdpovedaťOdstrániť