nedeľa 30. septembra 2012

Návrh

Takže, ako ste si určite všimli nestíham.Preto vám chcem dať návrh.Ak by niektorá z vás chcela skúsiť písanie poviedky môže mi ju posielať na mail kasska19@gmail.com a ja si ju prečítam a potom ju vám sem hodím.ja osobne,keď som začínala nemala som gule:) na to vytvoriť si blog, bála som sa toho, že by sa to niekomu nepáčilo, preto som rozmýšľala, že by som mohla hádzať svoju poviedku kamoške na blog.Ale nakoniec som sa rozhodla takto.A som rada, že mám verných čitateľov, ktorím sa moja poviedka páči.Toto je môj návrh pre vás, ak niekto chce tak nech mi pošle svoju tvorbu.Budem za to rada. :D( do predmetu potom napíšte: moja poviedka)........ :D Bajuš :)

1 komentár:

  1. Ahoj, mas fakt uzasny blog a skvele poviedky. Raz si mi na moj blog napisala, ze potrebujes pomoc s rozbehnutim. Mna mrzi ze som nepomozhla, ale blog uz dlhsiu dobu nebol v prevadzke, takze k tvojmu komentaru som sa dostala az teraz a blog je znovu funkcny. Mam aj novu spoluadminku, lebo nestiham... Super blog! www.onedirection.pise.sk (toto je moj blog :D)

    OdpovedaťOdstrániť