sobota 8. septembra 2012

Make me smile 62


LOUIS
 Druhý deň ,,I´m feeling sexy and the feeee...´´Spievali sme si cestou v aute na pláž.Zobral som si mamino auto, takže sa nás sem zmestilo viac.V maminom aute som išiel ja, Betka, Lottie, Fizzy Daisy a Phoebe.Peťo išiel,našťastie, s Liamom, Zaynom, Harrym a Niallom.Konečne sme dorazili na pláž.Hoci sme si celú cestu v aute spievali ale medzi mnou a Betkou bola doba ľadová.Neprehovorili sme spolu.Dnes nám počasie naozaj vyšlo.Na dnes hlásali, že dokonca aj v Anglicku budú tropické teploty a to je už čo povedať.,,Kto bude skôr pri mori.´´Skríkla Betka a rozbehla sa k moru.Držala sa za ruku s Daisy a Liam bežal zasa s Phoebe.Niall vyskočil na Zayna a spolu sa rozbehli za nimi.Ja a ani Peťo sme neostali bez záťaže.Vyskočili na nás Fizzy a Lottie.Len chudák Harry si to odniesol za nás všetkých a musel ťahať všetky veci.Nakoniec to aj tak vyhral zayn so svojím džokejom Niallom. Tento deň nemohol byť krajší.Stavali sme si hrady z piesku,naháňali sa, hrali volejbal, nohejbal, opaľovali sa, skákali cez vlny.Harry sa obetoval za nás všetkých a padol za vlasť.Dievčatá si ho zobrali do parády a celého ho zahrabali do piesku.Betka mu potom do úst strčila nektarinku, takže ten pohľad stál za to. S chalanmi sme mu ešte dorobili z piesku prsia a ešte pár orgánov :DA ako naschvál vtedy okolo prechádzali fanúšičky, takže keď ho uvideli, myslel som, že budeme volať záchranku.Taký výbuch som už dávno nevidel. Všetci sú vo vode len ja a Betka sedíme na deke.,,Nenatrel by si mi chrbát?´´oslovila ma prvý krát po dlhom čase a to už s takou prosbou?To nemyslí vážne.,,Uh, no jasné, otoč sa.´´Jej pokožka bola taká horúca a jemná.Tomlinsom, kroť sa.Ale ako môžem,veď aj ja som chlap, ktorý natiera chrbát dievčaťu, do ktorého ju úplne zbláznený.Dievčaťu s ktorým zažil úžasnú noc. Krém mala už dávno rozotrený,ale musel som perami ochutnať jej telo, na šiju som jej dal malinku pusinku.Nemyslel som na to, že by to mohol niekto vidieť, niekto ako je napríklad Peťo.Hne´d jej na tele naskočila husia koža, ešte stále ju to vzrušuje.Pousmial som sa sám pre seba.Odkašľala si, bola nervózna.,,Ďakujem.´´Ľahla si na deku na brucho a rozviazala si plavky na chrbte.Tak toto nie.Obliali ma poty.,,Čo je to medzi tebou a El? Všimla som si, že to nieje ružové.´´Akokeby nevedala prečo je to asi tak,,Už dávno to nieje ružové.Už dávno nám to neklape.Ona má veľa práce a my tiež.Keď ma konečne voľno ja nemôžem.A Keď sa konečne stretneme sme ako cudzí ľudia už si nemáme ani čo povedať.Ale bojíme sa priznať si to, bojíme sa rozísť, asi skôr myslíme na to, čo by povedali ostatný.Ale obaja vieme, že je to to najlepšie riešenie.Takto sa len sami klameme, že sme šťastný.obaja vieme, že milujem niekoho iného.Obaja vieme, že moje srdce bije už dávno pre niekoho iného.Dobre vieš, že ty si moje srdce, že ty si majiteľ môjho srdca.Si môj život.´´Sám som ostal prekvapený, že čo som jej to povedal.Myslel som si, že nikdy nebudem schopný povedať jej, čo k nej naozaj cítim ,ale teraz.Dúfal som, že teraz zmení názor, že tu ostane so mnou a Peťo pôjde domou sám.Začala trhane dýchať.,,Možno keby ste si niekde vyrazili, len vy dvaja.Niekde kde by ste sa venovali jeden druhému.´´úplne odignorovala to, čo som je povedal.Chcel som jej povedať, že ako môže niečo také povedať, veď som jej tu práve vylial srdce, ale to už na nás kričal Zayn z vody.Hey, vy dvaja mackovia, čo sa tam toľko krochnite, poďte za nami.´´Pozrel som sa na Betku, zaviazovala si plavky, postavila sa a chystala sa ísť za nimi.Chytil som ju za ruku.Cítil som, že sa celá klepe, to čo som jej povedal s ňou otriaslo, zasiahlo ju to.Priblížil som sa k nej a dal jej bozk na pery, chcel som, aby vedela,že to čo som jej povedal som myslel vážne.Usmial som sa na ňu a rozbehol sa s ňou do mora.

4 komentáre:

  1. Nadherne ale aj dalsia cast by mohl but :) ja som cely pribeh. Precitala za nejake 4 hodiny ale oplatilo sa a urcite si pockam na dalsie casti :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalé ako vždy :) milujem tento príbeh :) a ty si úplne perfektná spisovateľka :) napíš už tu knihu :D takže rýchlo ďalšiu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť