nedeľa 1. júla 2012

Make me smile 40


Zaspala som okolo 6 ráno.Zvoní mi budík.Veď je 7:30.Myslela som,že ma porazí.Cítila som sa akoby ma prešiel vlak.Horko-ťažko som sa vytrepala z postele.Točila sa mi hlava a žalúdok som mala taký stiahnutý, že by som do seba nedostala asi ani hlt vody.Prešla som do kúpeľne.Vedela som, že to čo uvidím bude hrozné, ale že až tak.Po celej tvári rozmazaná špirála s ceruzkou.Oči červené, napuchnuté, uslzené.Nechcem vedieť ako vyzerá vankúš.Umyla som si tvár a vyčistila zuby.Nemala som náladu sa maľovať, hoci dávam zvyčajne iba špiralu.Pobrala som si veci a išla do kuchyne.Adrika tam robila raňajky.Keď som to zacítila tak ma natiahlo, že som skoro hodila šabľu rovno na koberec.Vybehla som von.Zhlboka som sa nadýchla.Čerstvý vzduch(aj keď nie úplne) to mi pomôže.Ani neviem koľko mi trvala cesta ku Tomlisonovcom.Bola som rada,že sa vlečiem ja.Otvorila som dvere, všade ticho.Hmmm tak to bola asi včera tvrdá žúrka.Vyzula som sa, a odložila veci.,,Pre ....Čo sa ti stalo?´´vybafla na mňa Lottie, hneď ako ma uvidela.Najprv som nechápala čo myslí ale potom mi to došlo, asi môj výzor.Ani sa jej nečudujem.Však musím vyzerať hrozne.,,Ale nič.Len som sa na houby vyspala.´´,,Nie naozaj čo sa ti stalo?Však máš aj oči opuchnuté a uslzené.Si plakala?´´no do riti, čo teraz?,,Nie mám len alergiu, to nič.´´Prešla som okolo nej do kuchyne.Nemôžem byť dlho s ňou ešte by niečo zistila, veď už teraz som mala na mále.Pripravila som raňajky a išla von do záhrady.Snažila som sa čo najviac všetkým vyhýbať, len aby nezačali riešiť čo sa mi stalo.To by bolo, keby sa do toho pustil Liam a Niall.Ale ten Louis.Absolútne sa mi tu nechce byť s ním.To čo včera predviedol m,a dostalo.Ukázal sa aký je.
Čo budem teraz robiť?Celý deň sa mu vyhýbať? Veď to ani nedám.Už by to mali mať aj zjedené.Postavila som sa z trávy a išla dnu v domnienke, že už všetci dojedli a nikto tam nebude.Mýlila som sa.Všetci tam sedeli.Chcela som sa hneď vo dverách otočiť ale bolo už neskoro.,,Čo sa ti stalo?´´vyskočil Niall a už pri mne stál a obzeral si ma z každej strany.,,Nič.´´,,Niekto ti ublížil? Kto?´´úplne od ignoroval moju odpoveď.Do riti.Liam sa už postavil a mieri ku mne, to nie je dobré.,,Pre pána.´´povedal hneď ako prišiel bližšie.,,Nič to nie je.Mám len alergiu.Zjedla som..Eee orechy.To asi z toho.´´to čo bolo.Ja som kravca.Takú kravinu trepnúť to viem fakt len ja. Liam si ma začal obzerať tým skúmavým pohľadom.A som v riti.Prišiel na to.Už som čakala to najhoršie, že ma pred všetkými podrobí výsluchu.,,Tak teda dobre, nechceš ísť ku lekárovi?´´čooo.Ostala som sa na neho dívať s otvorenými ústami.Spamätaj sa.Rýchlo som pokrútila hlavou, len aby niečo nezačal tušiť.Poď k nám, akurát sme niečo vymysleli.Išla som ku stolu.Bola som pod paľbou Louisových pohľadov.No nedokázala som sa  na neho pozrieť.Sadla som si a pohľad upierala na svoje ruky, ktoré som mala zložené na kolenách.,,No napadlo nás, že Zayn má jeden taký dom pri jazere.Niečo ako letné sídlo.Že by sme tam mohli ísť.Všetci.´´posledné slovo Harry zvýraznil a pritom sa pozeral na Perrie.Prečo mám pocit, že má zasa so mnou problém?!,,My by sme si oddýchlo od toho blázinca tu naokolo a ty by si spoznala niečo nové.´´Povedal Zayn smerom ku mne.,,Je tam naozaj nádherne, stojí to zato.´´Pridal sa k nim Niall.Prečo mám pocit, že ma tu presviedčajú, len aby som išla.Rýchlo som sa pozrela na Louisa.Stále sa na mňa pozeral.,,Super, takže ideš.´´vykríkol zrazu Niall, tak že som sa až zľakla.,,čo? Čože? Veď som nič nepovedala.´´,,Ale ja ti to vidím na očiach.´´To je vol.,,Ja neviem.Musím si to premyslieť.´´povedala som, po tom čo sa moje a Perriene pohľady stretli.Jasne mi dávala najavo, že ma tam nechce.Začala som zbierať riad zo stola.

3 komentáre:

  1. aaa :D ja by som do nej dačo hodila a utopila by som ju keby mi toto urobila :D :D :D .. šak už nech sú spolu :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechcem nikoho sklamať a tak na tieto komentáre nebudem dávať nijakú presnú odpoveď...nedozviete sa ako to skončí, či sa dajú dokopy a či nie :D ale nechajte sa prekvapiť :D

      Odstrániť
    2. sranduješ ? :D :D jak to može skončiť keď sa ešte nič nestalo ? :D :D :D

      Odstrániť