sobota 28. júla 2012

Make me smile 49


takže pridávam vám tu Louisov pohľad...chcela som ho sptaviť dlhší, ale som násilim vyhodená od PC :D 


LOUIS
Bola celá mokrá,od hlavy až po paty(sory ale neni tu široké e).Bola taká krásna.Mesiac osvetloval jej krásne črty tváre a ja som sa na ňu nemohol vynadívať.Držal som ju v náruči tak silno, bál som sa že je to len sen a ja sa teraz prebudím a ona tu nebude.No zároveň jemne,je pre mňa ako porcelán,nechcem aby sa jej niečo stalo,to by som si nikdy neodpustil.Začala sa triasť,asi od zimi,pritiahol som si ju bližšie aby som ju aspoň trochu zahrial.Aj keď viem, že to bude prd platné,pretože aj ja som mokrý. Už sa celá klepala, bol som rád ,že sa panstvo rozhodlo pohnúť, už aj mne začala byť zima.,,Tak poď už pôjdeme, lebo mi tu ešte zamrzneš.´´chytil somju a začal ťahať za ostatnými,lenže ona sa ani nehla.Nechápavo som sa na ňu pozrel.,,Tak poď.´´,,Nejde to, smola, už som zamrzla.´´stála na mieste, díval som sa na ňu či si nerobí srandu ale keď som videl ako sa jej trasú pery usúdil som,že si srandi nerobí,prišiel som k nej a zobral na ruky.Tak milujem tieto chvíle s ňou.Akoby nám patril celý svet.,,Ale čo to tu máme?´´neodpustil si sprostú poznámku Harry.,,Je mi strašná zima, že sa nemôžem ani hýbať a to len kôli vám.´´povedala na obranu Betka, no Harry? To je prípad sám o sebe.,,Och také výhovorky, to si nechajte pre niekoho iného.Nevedeli ste vymyslieť niečo iné?´´ďalej vyrýval, tak toto si prehnal.Ja som na to zvyknutý, ale nebude si robiť posmešky z nej.,,Harry tam je niekto pre teba, len dávaj pozor, Keď si bude vyberať protézu, aby sa jej lepšie bozkávalo, aby ťa neuhryzla.´´povedal som mu, hádam si nebude robiť srandu len on.Tak to sa mi fakt podarilo.Viem,že tieto témy neznáša, ale keď ja ho tak rád podývam.Začal všade okolo seba pľuť sliny a nadávky, ale nikto ho neriešil.Nasral sa a išiel popredu,len aby nepraskol,keď je taký nafučaný.
Chcel som jej spraviť kúpel tak ako vtedy,tajne som dúfal,že o5 budem mocť byť s ňou v takej chvíli.re pomyslení na to sa mi zachcelo telo.No ona odmietla,že jej bude stačiť sprcha.Snažil som sa ju ešte presvedčiť ale márne.Keď zašla do kúpelne išiel som do jej izby.Myslel som,že by sme mohli ešte pokecať.Pozrel som sa na hodiny,bola tam už pol hodiny.Ale ona nie je ten tym,že je v kúpelni hodiny.jej stačí 15 minút.No asi sa tam rozmrazuje :D.Ale nie koniec srandy.Už som prečítal všetky časopisy, čo mala v izbe, aj knihu som začal čítať a jej niekde.Hádam sa tam neutopila, asi by som ju mal ísť skontrolovať.Ľahol som si na postel zavrel oči a rozmášľal.Buchlo dvere, pozrel som sa tým smerom.Stála tam ona, len v uteráku.Mesačné svetko,ktoré vnikalo do izby cez otvorené balkonové dvere osvetľovalo jej postavu.Prešla ku  skrini a urobila niečo, čo mi vyrazilo dych.Musel som si ešte dva krát petrieť oči aby som sa naozaj presvedčil o tom,že sa mi to nesníva.Zhodila zo seba uterál.Neudržal som sa a z úst mi vyšiel vzdych.Stála predomnou v celej svojej kráse.Otočila sa a zakrila sa svetrom.NIE! Tvoje telo je ako najkrajšie dielo najlepšieho sochára na svete, je to 8 div sveta.Zakrívať ho je hriech.Postavil som sa a išiel k nej.Mala na tvári zmetený výraz.Prišiel som tesne k nej,uprela na mňa tie veľké, hnedé čokoládky.Zdvihol som ruku a dotkol sa jej pokožky, akoby ma zasiahla elektrika.Toto je pre mňa zakázané ovocie, viem to, viem že veľa riskujem, že ju stratím, ale stačí jediné gesto a ja prestanem.Ale ona sa nebráni.Odhrnul som jej mokré vlasy, bolo to také soxy, videť ju ako jej potele stekajú ešte kvapky vody.Prešiel jej po tvári, bola ako porcelán,po krku , cez hrudník, keď som tade prechádzal zrýchlil sa mi tep.Vrátil som sa k jej tuke a odtiahol od jej tela sveter.Prešiel som jej rukou zasa po hrudníku, otriasla sa a zavrela oči.Páčilo sa jej to, a mne tiež.Prišiel som k nej bližšie a sklonil sa nad ňou,ruku som posunil na bruško a jazdil ňou.Cítil som každý sval,ktorý sa pod mojím dotykom napol.Pritlačil som sa k nej najviac ako to išlo.Jednou rukou som jej mapoval svaly na chrbte a druhú som zaplietol do jej mokrých vlasom.Voli tak jemné a tak krásne voňali,nevedel som opísať tú voňu ale bola nádherná.Perami som jej zanechaval na tele stopy od malých pusiniek.Celé moje vnútro sa mi triaslo.Ruky mi dala okolo krku a to bol pre mňa jasný znak, páči sa jej to a nechce aby som prestal.

6 komentárov:

  1. Ako už by mohli byť spolu :D Ale inak pekná časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wauuuuuu. Dievča!!!! Toto je úžasnááá časť !!!! Si robíš srandu znovu to takto dokončiť ?!?!?! Prosím pridaj dnes ešte jednu časť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. achh :D prečo ? :D toto neni fér! :D rýchlo ďalšiu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úúúžasené, neopísatelné, jemné, krásne, dojemné,a tak ďalej..prosím prosím rýchlo ďalšiu :D
    Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalé <3 úžasná poviedka, dievča, ty máš naozaj talent, mala by si vydať knihu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé xD teším sa na ďalšie časti :) si ozaj TALENT

    OdpovedaťOdstrániť