streda 25. júla 2012

Make me smile 48

...ospravedlňte ma za gramatické chyby...ale písanie na českej klávesnici nie je bohviečo :D...no nejak mi ušla ruka a vyšlo z toho toto:D neviem či sa vám to bude páčiť :/...no uvidíme som zvedavá na vaše komentáre :D


Stála som tam ako oparená a nevedela čo mám spraviť.Akoby som mala v hlave všetko vygumované, úplne prázdno.Zrazu akoby sa mi tam niečo rozsvietilo a rýchlo som schmatla prvú vec, ktorú som mala pri sebe a nelepila ju na seba.Louis sa postavil a pomaly sa pribložoval ku mne.Odhrnul mi mokré vlasy z tváre.Prešiel mi prstami po tvári.Nezastavil, stále išiel ďalej a ďalej.Na krk, hrudník, potom sa vrátil a prešiel mi po ruke.Jemne mi odtiahol sveter, ktorý som doteraz na seba lepila a hodil ho na zem.Stála som pred ním presne tak ako som bola stvorená.Zasa som bola ako oparená a nevnímala nič.Prešiel mi rukou po hrudníku a ja som sa pod tým návalom tepla otriasla.Zavrela som oči a nechala sa ním unášať.Pristúpil ku mne.Cítila som jeho horúci dyhc na pleci.Rukou mi jazdil po Bruchu.Začala som cítiťako sa mi tam niečo prebúdza.Príjemne to štekliko a ja som nechcela aby prestal.Začínala som si uvedomovař, že ma začína ovládař túžba.Túžba po Louisovi.Pritačil saku mne ešte viac.Jednú ruku mi dal na chrbát a druhú mi zaplietol do mokrých vlasov.Hral sa s nimi.Rukou mi jemne jazdil po všetkých svolaoch na chrbte.Krk a ramena mi obsypaval malými pusinkami.A ja som chcela ešte viac a viac.Ruky som mu dala okolo krku a pritlačila sa k nemu ešte viac.Hladkala som ho jemne po šiji a hrala sa mu s vlasmi.Perami sa posúval z ramena, cez krk, na líce, ku perám (ale nedotkol sa ich), na druhé líce.Takto to urobil ešte niekoľko krát, ale ani raz sa mi nedotkol pier.Akoby si ich nechával nakoniec.Ruky mi dal zasa na pás, zdvihol ma na ruky a niesol ku posteli.Opatrne ma tam položil.kľakol si nadomňa a perami mi začal skúmať telo.Začala som sa pod ním skrúcať pod tými návalmi tepla.Vášeň mnou začala lomcovať.Nahmatala som mu koniec trička a vyzliekla mu ho.Pozrel sa na mňa prekvapeným pohladom.Nech si nemyslí,že ja tu budem ležať nahá a on oblečený.Vrhol sa mi na krk a zanechal tak pekný cucflek.Rukami som mu prechadzala po hrudi a brušku.Skúmala som každy sval.Perami išliel do prehlbinky medzi prsiami a pomaly sa presúval na pravé prso.Zavzdychala som, keď som cítila jeho horúce pery a vlhký jazyk.Zaryla som mu nechty do chrbta.Jazykom mi dráždil bradavku a potom ju skusol medzi zubami.Vredy som mu tak silno zaryla nechry do chrbta,že som sa čudovala,že nezačal kričať.To isté zopakoval aj na druhej bradavke.V jednej ruke som drtila perinu a drukú som mu zarývala do chrbta.Prešla som mu nechtami po chrbte, no čo, on mi može ribiť cucfleky , tak ja ho možem škrábať po chrbte.Potrebovala som cítiť jeho pery, boli pre mňa ako zakázané ovocie, potrebovala som ich ako drogu.Obsypaval mi malými pusinkami bruško, jemne ma hladil po boku..Chytila som ho za šiju a vytiahla si ho k sebe.Divala som sa mu do očí, horel v nich oheň.Vedel čo chcem urobť.Pomaly sa nadomňa nakláňal.Už nás delili len milimetre.Cítila som jeho horúci,zrýchlený dych.Ja som na tom nebola inak.Prudko som dýchala a celá sa triasla.Pootvoril pery  a....Zazvonil mi mobil.Chvíľu sme sa len tak na seba pozerali,či sa nám to nezdá ale mobil stále vyzváňal.Natiahla som ruku a bez toho aby som sa odtrhla zrak od Louisa som zdvihla hovor.,,Ahoj zlatko.´´ozval sa na druhej strane veselý, slovenský hlas človeka, ktorý mi bol tak známy.Dívala som sa na Louisa a začala prudko dýchať.             -Bože, čo som to urobila.-Zašeplala som po slovensky.Až teraz som si to začala naplno uvedomovať.Veď keby nezazvonil telefon, ja by som sa s Louisom v pohode vyspala.,,Halo si tam?´´ozvalo sa z mobolu.No ja som bola ticho, len som sa s hrozou, stracho a sklamaním zo samej seba dívala na Louisa.len mi oplácal nechápavý pohľad.Peťo(pre tých zabudlivých:D moj priateľ zo Slovenska) sa ešte niekoľo krát ozval z telefonu až to nakoniec zložil.Zaprela som sa rukou o Louisovu hruď a odtlačala ho od seba.,,čo,čo? Stalo sa niečo?´´Nechápal.,,Louis odíť.Som Sprostá,že som ti to dovolila.´´slzy mi tiekli prúdom po tvári.,,Slniečko, nepláč.Čo sa stalo? Ublížil som ti? Kto to bol?´´chrlil na mňa jednú otázku  za druhou ale ja som nebola schopná odpovedať ani na jednu, stále som hovorila to isté.,,Louis odíť.Som Sprostá,že som ti to dovolila.Vypadni.´´skríkla som celá zúfala.Chcela som byť sama.POsadil sa na posteľ, chytila som prikrývku a zabalila sa do nej, otočila sa mu chrbtom a potichu plakala.On tam stále sedel, neviem čo robil.,,Nepočul si? Vypadni!´´povedala som  chladným tónom.,,Neviem,čo som ti spravil,že sa takto správaš,ale mrzí ma to.´´,,Nevieš čo si spravil? Bože veď sme sa tu spolu skoro vyspali,keby mi nezavolal Peťo...coh som taká sprostá.´´prudku som sa otočila k nemu a začala kričať.Že nevie čo urobil,pche.,,Ľutuješ to?´´povedal po dlhom tichu čo medzi nami panovalo.Pozrel sa na mňa takým zvlášným pohľadom.Nevedela som čo mu mám odpovedať,pretože som sama nevedela odpoveď.,,Odíď,prosím,chcem byť sama.´´povedala som a otočila sa mu chrbtom.Pritiahla som si vankúš bližšie a máčala ho slzami.Pohladil ma po ruke, niečo zašepkal ale nerozumela som čo, zdvihol sa a odišiel.Keď som počula buchnúť dvere zaryla som dvát do vankúšu aby tlmyl vzlyky.

11 komentárov:

  1. Alééé :D Nech už sú spolu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si ty normalna?! ja ze uz nieco bude a ty takto zakoncis? ale som zvedava na pokracovanie a veeeelmi :) btw, ten zaciatok som citala 3krat, aby som uverila, ze to tam je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super len tak dalej dufam ze sa mu bude vyhybat !! Naozaj nehc este nie su spolu to by bolo to najlepšie :D az neak ku koncu nech sa daju do kopy :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ááááááááááááááááááááááááááááááá. Dievčaaaaa!!!! Si robíš srandu??? Takto to zakončiť ?!?! A ešte táto časť :O:O:O To vážne ? :D PLS pridaj ďalšiu časť !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalosť!! Od časti keď boli vo vani som sa nenormálne tešila na ďaľšiu ,,takúto" a ty to takto zakončíš? Fuj ti! :D Prosím prosím ďaľšiu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :O okrem hlavy všetko vporiadku ? :D :D ne ne ako sorry ale toto je veľa aj na koňa :D :D som myslela, že umrem keď som to čítala a ty tak ? :D :D ta pekne no :D .. ale šak už musí dačo byť musia byť spolu abo sa už musí fakt dačo stať, lebo to už dlho je :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. som rada že sa vám páčila...prečo som to tak ukončila? no pretože ste tu všetci anonymný neviem kto píše aký komentár...ale keby sa tam stalo niečo viac asi by ma pár ľudí ukameňovalo :D ...nie je to koli nim...ale proste preto,že som mala pocit nechať si to na neskor,že teraz by to nebolo ono :D.....predpokladám,že mi to výjde ešte tak na nejakých 10 častí a potom vás už nebudem mordovať :D...no ešte sama neviem ,všetko sa može zmeniť :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak chceš tak ja sa budem podpisovať :) *Kika*

      Odstrániť
    2. nie nejde o to,že by mi vadilo,že ste všetci anonymný...len mi prišlo,že jeden komentár je od človeka,kt. poznám...ale nemám to isté, pretože ste anonymný....na jednej strane ma zarazil,ale zasa z jej strany je to pochopiteľné, nemožem sa na nič sťažovať....každý ma na to inýnázor...ako napríklad: niekto chce aby boli spolu,iný nie....:D

      Odstrániť
  8. Je to krásne :) Skoro každý deň sem chodím pozeraž či si nedala ďalšiu časť :) No všetci sú tu Anonymný :) Asi nechcú aby niekto odhalil ich pravú indentitu :D :D Dievča, je to dokonalé :) Len pekne pokračuj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ooch dokonala poviedka..dnes zom ju zacala citat a je uplne uuzasna..uz nech su s Louim spolu!! Je to dokonale tesim sa na pokracovanie

    OdpovedaťOdstrániť