utorok 3. júla 2012

Make me smile 41


Akurát som kosila trávnik, keď mi prestala ísť kosačka.Pozrela som sa,či mám všetko zapnuté,bolo.Tak som sa pozrela či som ju náhodou nevytrhla zo zásuvky.A tam stál Louis so šnúrou v ruke.,,Prosím ťa, dáš to tam? Chcem už dokosiť.´´,,Najprv sa musím s tebou porozprávať.´´,,A to nemohol za mnou normálne prísť?´´,,nie,pretože som sa bál,že by si ma od ignorovala.Takto som mal istotu,že mi budeš venovať pozornosť.´´Sklonil hlavu.No ja som sa nenechala obmäkčiť.Ten včerajšom mu tak rýchlo neodpustím.,,No tak čo chceš?´´,,Ja.Prepáč.Za včerajšok.mal som už aj niečo v žile, ale nemal som sa tak správať.Prepáč, som debil.´´Louis, alkohol nie je výhovorka.´´Povedala som mu dosť tvrdo.Išla som k nemu.Nadýchol sa, asi si myslel, že mu niečo chcem spraviť ale ja som mu iba zobrala kábel z ruky a dala so späť do zásuvky.Vrátila som sa ku koseniu a jeho tam nechala tak stáť.,,Kosačka zasa prestala ísť.Chcela som sa otočiť a nadať mu.Ale keď som sa otočila narazila som do jeho hrude.Zdvihla som hlavu a pozrela sa mu do očí.Bol tak strašne blízko.Keby nás niekto videl neviem,čo by si pomyslel.,,Prosím prepáč.Ja viem,že alkohol nie je výhovorka.Ale naozaj ma to mrzí.´´Keď videl, že nič nehovorím pokračoval.,,Tak čo mám spraviť? Odprosiť ťa na kolenách?´´Bola som ticho.Louis sa zrazu hodil na kolená a obímul mi nohy.,,Prosím, odpusť mi.Som debil, kretén, prosííííím´´Tisol mi k sebe moje nohy.,,Louis zbláznil si  sa?´´nevydržala som to a začala sa smiať.,,takže mi odpúšťaš?´´pozrel sa na mňa.Bola som ticho tak začal znova.,,Prosííííím.´´,,Louis ty blázon dosť.Áno odpúšťam ti.´´konečne s tým prestal a zdvihol sa.,,Viem že to nie je úprimné a že si to budem musieť ešte dlho žehliť.Ale už nedovolím aby si sa kvôli mne alebo niečomu inému trápila.Už nedovolím aby ti po tváričke stiekla čo i len jedna slza.´´Keď to hovoril díval sa mi do očí a hladkal ma po líci.Bola som ako v nebi.,,Prosím po´d tam s nami.ja viem že ty a Perrie ste si nejak nesadli ale poď prosím.Naozaj oddýchneš si tam.A Perrie tam je len pár dní.Potom má koncerty.A Dan s El tam tiež nie sú dlho, musia odísť.Prosím poď.Nenechávaj ma tam napospas tým 4 bláznom.´´Keď to hovoril zobral si medzi prsty prameň mojich vlasov a hral sa s ním.Zbláznil sa.Odtiahla som sa od neho.,,A čo by som tam robila? Louis nechápeš?Nepatrím medzi vás.´´Povedala som, to čo som si myslela.,,Čo to hovoríš za kraviny? Jasné, že medzi nás patríš.My sa nedelíme.Nechaj Perrie tak.Sme takí istí normálny ako ty.A neboj sa.Zábavka sa vždy nájde.´´hodil na mňa psí pohľad.,,Prosím.´´s malým úsmevom som prikývla.
Celý zvyšok dňa sme zabili tým, že sme sa dohadovali kto čo donesie.Kedy pôjdeme a kto s kým pôjde.No tak hádajte s kým idem.

2 komentáre:

  1. s Mr. Carrots :D :D rýchlo ďalšiu ale dlhú :D šak si týžde%n nič nedala .. a teraz také krátke :/ .. a inak je to super ako vždy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bohaaa, miluju jak píšeš. :) Dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť