streda 11. júla 2012

Make me smile 42


Samozrejme, že Louis si vynútil aby som išla v aute s ním a El.Keďže si požičiava mamino auto vojde sa nás tam viac.Takže v aute okrem nás 3 ide aj Lottie, Fizzy a dvojčatá, ktoré už teraz majú zbalené.Hrozne sa tešia.S Liamom sme sa vrhli na nákup.Ako sme neskôr zistili 2 veľké košíky nám nestačili, takže som sa musela vrátiť ešte po jeden.No nechcite vedieť ako sa na nás ľudia dívali, keď sme tlačili 3 úplne kopcom naplnené košíky.Liam sa chcel hrať na hrdinu, že on tie dva košíky zoberie sám.No po tom ako prvý krát narazil do regálu som ho ešte nechala,Keď sa mu to stalo druhý krát chcela som mu pomôcť ale vraj on je gentleman.Ale potom ako vrazil znovu do regálu a zvalil keramickú misu, ktorá sa následne rozbila som mu už pomohla, teraz už nenamietal.Ale celý čas som sa mu smiala.Vraj gentleman.To som videla.Misa na zemi.Auto bolo také naplnené, že keď sa nám konečne podarilo zavrieť kufor mali sme problém nastúpiť.To by som chcela vedieť ako to tam chcú odviezť.Cestou späť ma Liam vyhodil doma aby som sa stihla zbaliť.Musela som si toho zbaliť viac,pretože ako som sa teraz dozvedela, chcú tam ostať 3 týždne až mesiac.No neviem ako to tam všetci vydržíme, veď sa pozabíjame.

 DRUHÝ DEŇ
 Pred domom zastali 4 autá, z toho jedno auto vyzeralo ako taká dodávka.Och keby ma počula Lucy tak ma nakope.Na svoje auto si nedá dopustiť.Večer som volala s Peťom.Keď som počula jeho hlas uvedomila som si ako strašne mi chýba.A pritom ma zožieral taký hrozný pocit, že sa tu zahadzujem s niekym iným, že som celú noc nespala.Zasa som ogabaná a ledva držím oči otvorené.Idem otvoriť dvere, že začnem vynášať veci keď nieto zabuchá.Je to Louis a Niall.,,Čau, tak čo prichystaná?´´vychrli na mňa Niall hneď ako otvorím dvere.Zasa je až moc energický.,,To máš iba jeden kufor?´´pozrie sa na mňa Louis.,,No.Prečo?´´,,No lebo každý z nás má asi tak 3, teda až na Zayna ten ich má 5.Tak preto mi to príde čudné, že máš toho tak málo.´´na to sa len usmejem a vytiahnem ešte jednu cestovnú tašku spoza dverí a hodím ju na Niall.Ten ju len tak-tak zachytí, ale podlomia sa mu nohy.No čo už.Uškrniem sa na nich a začnem zamykať dvere, keď za sebou počujem.,,To čo tam má? Kamene?´´šomre Niall.Nasadla som si do auta.,,Ahoj.´´hodilo na mňa úsmev 5 dievčat.El sedela vpredu s Louisom.Za nimi sedela Daisy a Phoebe a s nimi Fizzy.Myslela som si, že budem s nimi sedieť ja.Ale čo už, nevadí, mne to takto vyhovuje, budem mať viac miesta a nebudem sa musieť tlačiť.Tak som si sadla úplne dozadu k Lotti, hoci sa zozadu na nás sypala batožina bola som rada, že som až v zadu.,,Ahojte.´´odzdravila som ich keď som sa usadila.,,Tak čo baby pripravené?´´povedal Louis po tom ako si nasadol.,,Pekný hárem´´zakričal Harry z okna keď okolo nás prechádzal s Niallom v aute.Všetci sme sa začali smiať.,,To je vol.´´poznamenala som dosť pravdivú poznámku.No nesmiali sa všetci,Daisy a Phoebe sa na nás len dívali.,,Čo je to hárem?´´otočila sa na mňa Daisy.To sa dalo čakať.A teraz čo?!,,No to je taká skupinka dievčat, vieš?´´,,Aha.´´tak to bola iná kravina. Pripásala som sa a nechala sa unášať.Dala som si MP3- ku do uší a počúvala som.Bola som dosť nevyspatý, takže ma spánok o chvíľu premohol.

3 komentáre:

  1. perfektná ako vždy :) len škoda, že teraz také krátje píšeš :/ .. no čo už aspoň dačo :D .. ooj ale ja som už taká zvedavá, čo bude ďalej :D takže to znamená len jedno :D rýchlo ďalšiu a mega dlhú ! :D :D takú dlhú jak kniha ale poriadne hrubá :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz sú také kratšie pretože ich už mám predpísané...ale budem sa snažiť písať dlhšie ke´d ich všetci tak chcete :) :D...kniha???? pre pána...to by som sa napísala :D :D :D

      Odstrániť