utorok 1. októbra 2013

Make me smile II. -10


,,Odíďte so mnou.´´  vybafla na mňa El pri obede.  Ostala som sa na ňu pozerať a v hlave som si spracovávala, ako by to vlastne dopadlo. Prišla by som tam. S dieťaťom. Pri ktorom je zjavné, že je môj. A ktorý ľuďom dooosť pripomína Louisa. Vôôôbec by mu to nedošlo keďže vie, že bol môj prvý. A čo potom? Čo ak sa zmenil? Čo ak nás neprime? Ako to bude vyzerať, keď sa o tom dozvie verejnosť? Neviem, či chcem prísť o súkromie, či chcem Samka vystaviť takému nátlaku. ,,El, to nepôjde. Nemôžem len tak zo dňa na deň odísť. Mám prácu. Ťažko som si ju zháňala a je to náš jediný zdroj prímov. Nemôžem sa jej len tak zbaviť. A Samko to isté. Škôlka, škola.....Jednoducho nemôžem.´´ ,,Ale Veď by sme ti pomohli. Zoženieš si prácu aj tam. A podľa toho, čo som videla je Samko viac než šikovný. Zvládne to tam. ´´ ,,Ale je to ešte dieťa. Človek, ktorý sa učí angličtinu a príde tam má čo robiť aby sa aklimatizoval, začal chápať...nieto ešte dieťa. ...Viem sama aké som mala s tým problémy. TO čo on ovláda je len začiatočnícka angličtina. Nechcem aby mal z toho nejaké traumy.´´ ,,Ale..´´ ,,Nie El, naozaj to nepôjde. Cenním si toho, že si sa vybrala ma hľadať. A vložila do toho toľko úsilia a že mi chceš pomôcť. Ale ja nežijem tak jednoduchý život ako vy. Mám na krku pôžičku, musím platiť nájom, Samkovi veci, nejak nás uživiť, auto.... nemôžem sa len tak zobrať a odísť. Prepáč.´´ El ostala len ticho sedieť a dívala sa von oknom, Premýšľala. Bolo na nej vidieť ako sa všemožne snaží vymyslieť spôsob ako ma dostať do Anglicka. Ale ja som sa jednoducho už rozhodla. Je to až príliš veľké riziko. ,,Ale cez prázdniny vás môžme prísť pozrieť.´´ nadhodila som, len aby som jej trochu zlepšila náladu. A podarilo sa.
Po obede som sa vrátila späť do práce zatiaľčo si El skočila prezrieť slovenské obchody a butiky a využiť naše služky. Po obede sme sa stretli a spolu vyzdvihli Samka a El nás pozvala do kina na rozprávku a potom na večeru. Bolo to krásne zakončenie nášho krátkeho stretnutia. Hoc som si pri ňom zažila dosť stresov a nervou som rada, že prišla.
O dva dni som bola zasa vo svojom stereotypnom živote. Ráno som zaviezla Samka a potom sa išla do práce. Zaparkovala som na stráženom parkovisku pri tržnici neďaleko práce a pozdravila postaršieho pána v búdke. Prešla cez prechod na chodník a potom okolo trafiky rovno do práce. ALE! Dnes to bolo inak. Keď som prechádzala okolo trafiky zastavila som sa, spravila pár krokov späť a otočila sa k výkladu. Oči som vypleštila, ústa otvorila a srdce vynechalo najmenej štyri údery. Pozerala som sa na titulky  minimálne šiestich bulvárnych časopisov, na ktorých bola fotka El (čož by mi ani tak nevadilo) ale bola som tam aj JA . A na dvoch sme boli odfotené  spolu so Samkom, keď sme odchádzali z kina a ja som ho niesla na rukách. Našťastie mal otočenú hlavu, takže mu nieje vidno do tváre. Začala som si čítať titulky. MODELKA ELEANOR CALDER SA OBJAVILA NA SLOVENSKU..... BÝVALÁ PRIATEĽKA LOUISA TOMLINSONA BOLA ZAHLIADNUTÁ V ULICIACH JEDNÉHO ZO SLOVENSKÝ MIEST SPOLU S NEZNáMOU ŽENOU A DIEŤAŤOM.....SÚ TO KAMARÁTKY, ALEBO ICH SPÁJA NIEČO INÉ....a kopu iných. Vbehla som do trafiky a vyžiadala som si každý časopis, v ktorom sa o nás písalo.

9 komentárov:

  1. Juuj to znamena,že sa s Louisom už konečne stretnu ;) nenatahuj ma tak dlho prosím a pridaj novú časť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nová časť :D urobila si mi úžasnú náladu :) ja si prosim novu O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O som zvedava ako to dopadne :*
    Cim dkor dalsia cast :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečne nejaká nádej, že sa o chvilu stretnu.... Ja som nedočkava pridaj prosim novu cast O:-) *T

    OdpovedaťOdstrániť
  5. júúúúj :33 som zvedavá ako to dopadne :) daj dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pridas cez víkend novú?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som rada,že si sa vrátila k písaniu pokračovanie MAKE ME SMILE :D Teším sa na pokračovanie, dúfam, že bude čo najskôr :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prečo jednoducho musím byť taká tvrdohlavá a nemôže ísť z El?? :DDDD ale som zvedavá čo bude robiť El, keď sa dozvie, že ona a Louis a eštek tomu Samko :DDDD a teším sa na Louisovu reakciu, keď si prečíta, že oni dve boli spolu a eštek tomu Samko :DDD dúfam, že si to prečítaj aj Louis!! O.o je to skvelé, milujem tento príbeh *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prosim pridaj dalsiu prosim :'( pekne prosim

    OdpovedaťOdstrániť